Програма дистанційного навчання
на період карантину 12.03-03.04.2020 року
Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів №11
Учитель: Хорошун
Т. Б.
Клас:3-В
Дата
|
Предмет
|
Тема
|
Матеріали до уроку
|
Контроль виконання
|
12.03
|
Українська мова.
|
Розпізнавання дієслів у реченнях. Вправи на
встановлення зв’язку дієслів з іменниками в реченні.
|
За
підручником М.С. Вашуленко
Підручник с. 159 – 160.
1.Переглянути відео про зв'язок дієслів з іменниками за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1atZqnZRFLHoNBjxb8RlxahAB7yvplzoHx18aJauOaqwe68Tvq3KpP8Wo
2. с. 159, впр.
392 – прочитати текст.
- про що він?
- дібрати до нього заголовок,
- виписати сполучення дієслів з іменниками за зразком,
розміщеним під текстом.
3.Скласти твір-роздум про власну мрію, використовуючи
дієслова.
|
Підкреслити дієслова разом з
іменниками, з якими вони пов’язані.
|
12. 03
13.03
13.03.
13.03.
|
Математика
Основи здоров’я
Математика
Літературне читання.
Я у світі
|
Множення різниці на
число. Порівняння виразів. Творча робота над задачею.
Безпечний дім
Множення виду 320 *3. Знаходження довжини сторони
трикутника. Складання оберненої задачі.
Відомості про поета А. Качана. «Дівчинка і море»
Людські чесноти.
|
За підручником
М. В. Богданович
Підручник с. 131 – 132.
1. Переглянути відео про розподільний закон множення за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=n9vVMQGOaqo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3VLCZZCyP9VTOaF1KqMonZPkdAcJ1RFuoqf_wGBBJuyZqhoLx7HiH7Cpk
2. Ознайомитись та вивчити правило розподільного закону
множення відносно віднімання с. 131.
3. с. 132, № 846 – доповнити умову задачі, так щоб вона
розв’язувалася за запропонованими схемами.
4. с. 132, № 847 -
порівняти вирази не виконуючи дій
.
За
підручником І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко.
Підручник с.82-85
1.
Пригадати,
правила користування водогоном с. 83.
2.
Попросити
дорослих навчити перекривати в квартирі крани на воду.
3.
Попрацювати
в парі з батьками чи братиками, сестричками; придумати ситуацію, коли
потрібно викликати службу порятунку, де один буде диспетчером, а інший
повідомлятиме про небезпеку. Потім помінятися ролями.
За
підручником М. В. Богданович
Підручник с. 133 – 134.
1.с. 133, № 862 – усно обчислити вирази.
2. Повторити правило множення суми на число.
3.Усно пояснити спосіб обчислення за № 863.
4. Користуючись
лінійкою, виміряти довжину сторін трикутника зображено на малюнку № 867, побудувати в зошиті трикутник з такими
сторонами.
5. Скласти задачу
подібну до задачі № 865, знаючи що добова порція солі 32 г.
За
підручником О. Я. Савченко
Підручник с. 108 – 109.
1. Ознайомитись з біографією А. Качана с. 108.
2. Прочитати виразно вірш «Дівчинка і море».
3. Користуючись лексичним словником (онлайн посилання http://ukrlit.org/slovnyk/%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9, з’ясувати значення невідомих слів.
4. Попрацювати над запитаннями до вірша с. 109.
5. Придумати розповідь про життя дівчинки та її родини.
6.
За
підручником О. В. Тагліна
Підручник с. 57 – 61
1. .Опрацювати текст на с. 57-61.
2. Дати відповіді на запитання.
3. Попрацювати над створенням проєкту: «Чи важко бути
стриманим»
|
Вивчити правило с. 131.
С. 132, № 849 - розв’язати задачу
двома способами.
Повторити правило.
№ 869 – обчислити значення
виразів.
Намалювати дівчинку, яка
зустрічає тата.
|
16.03
|
Літературне читання.
|
Відомості про поета
С.Жупанина. «Оленчині вишиванки» , «Сім вітрів». Спільне і відмінне у віршах.
|
За
підручником О. Я. Савченко
Підручник с. 110 – 113
1. Ознайомитись із біографічними відомостями С. Жупанина.
2. Прочитати вірші «Оленчині вишиванки» та «Сім вітрів».
3. Визначити головних персонажів та порівняти їх між
собою.
4. Перевір себе, виконавши тест на с. 113.
|
Створити словниковий портрет головних героїв віршів.
|
16.03.
|
Математика
|
Ділення суми на
число. Розв’язування
задач двома способами.
|
За
підручником М. В. Богданович
Підручник с. 135 – 134.
|
Повторити правило с. 135.
Письмово розв’язати
задачу с. 136, № 885.
|
16.03.
|
Українська мова.
|
Спостереження за
роллю дієслів у реченнях і текстах.
|
За
підручником М.С. Вашуленко
Підручник с. 160 – 161.
1.
Пригадати правило про дієслово.
2.
Прочитати текст, с.
160, впр. 395, усно дати відповіді на запитання.
3.
Списати текст, вставляючи з
довідки потрібні слова с. 161, впр. 397.
4.
Прочитати та переказати текст впр. 398.
|
Виписати з тексту впр. 398 опис гри, підкреслити дієслова.
|
17.03.
|
Літературне читання.
|
Бережи дружбу.
В.Сухомлинський. «Кінь утік». Вчинок. Почуття дійових осіб.
|
За
підручником О. Я. Савченко
Підручник с. 115 – 116
1. Переглянути відео з біогафічними відомостями про В. Сухомлинського за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kcnJUuK2yFc.
2. Прочитати с.
115-116 «Кінь утік», оцінивши вчинок головного героя.
3. с. 116 –
відповідати на запитання.
4. Стисло
переказати .
|
Скласти розповідь про можливі відносини між головними героями в
майбутньому.
|
17.03
|
Українська мова.
|
Дієслова-синоніми.
Редагування тексту. Дієслова-антоніми.
|
За
підручником М.С. Вашуленко
Підручник с. 162 – 163.
1.Пригадати, що
таке синоніми та антоніми с. 53.
2. Усно дібрати
синоніми до слів вправи 399.
3. с. 162, впр. 400
– прочитати текст, визначити його стиль; списати розкриваючи дужки.
|
Записати синоніми до слів ходити, працювати, скласти з ними речення.
|
17.03
|
Математика
|
Ділення
двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування
рівнянь.
|
За
підручником М. В. Богданович
Підручник с. 137 – 138.
1.с. 136, № 887 –
розглянути та пояснити обчислення.
2. Виконати усно арифметичні
дії с. 137 № 888 .
3.Письмово вирішити
задачу с. 137, № 889.
4. Повторити
компоненти дій та знайти корені рівняння с. 138, № 890.
|
Обчислити письмово № 895.
|
18.03.
|
Літературне читання.
|
Пригода з друзями
дослідниками. О. Буцень. Відомості про автора. «наше відкриття». Час і
перебіг подій.
|
За
підручником О. Я. Савченко
Підручник с. 117 – 120
1.Познайомитися із біографією
письменника с. 117.
2. Прочитати твір
с. 117-120, звертаючи увагу на опис відкриттів.
3. с. 120 – дати
відповіді на запитання.
|
Пофантазуйте. Як могли розвиватися події далі.
|
18.03
|
Українська мова.
|
Вживання дієслів у
переносному значенні.
|
За
підручником М.С. Вашуленко
Підручник с. 164 – 165.
1.Прочитати текст
вправи 408, визначити стиль тексту; знайти дієслова вжиті в переносному
значенні.
2.с. 164. Впр. 409
– прочитати вірш, виписати з нього дієслова в переносному значенні разом з
іменниками.
3.Усно скласти розповідь про виготовлення на
трудовому навчанні вітальних листівок.
|
Виписати з улюбленого підручника дієслова вжиті в переносному значенні.
|
18.03.
|
Математика
|
Ділення
двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2.
|
За
підручником М. В. Богданович
Підручник с. 138 – 139.
1.
с. 137, № 898 – розглянути таблиці та пояснити спосіб
обчислення.
2.
Усно закінчити обчислення № 899.
3.
За виразом № 902. Скласти і розв’язати задачу.
|
Письмово розвязати задачу с. 139, № 906.
|
18.03
|
Природознавство.
|
Гриби – живі
організми. Будова грибів. Значення грибів для природи. Їстівні та отруйні
гриби.
|
За
підручником І. В. Грущинської
Підручник с. 122 – 123.
1.Переглянути відео
про будову грибів (посилання в блозі).
2.Опрацювати с.
122-123 в підручнику.
3.Дати відповіді на
запитання від Матінки Природи с. 123.
4. Скласти пам’ятку грибника.
|
Замалювати будову грибів.
|
19.03.
|
Українська мова.
|
Змінювання дієслів
за часами. Складання кінцівки тексту-спостереження.
|
За
підручником М.С. Вашуленко
Підручник с. 166 – 167.
1.с. 167-
опрацювати таблицю часових форм дієслова.
2.с. 167-168 –
вивчити правило.
3.с. 168, впр. 420
– користуючись таблицею виписати окремо дієслова різних часів.
|
Скласти таблицю часових форм та записати в неї дієслова побачу, приїхали,
пишемо.
|
19.03.
|
Математика
|
Ділення двоцифрових
чисел на одноцифрові способом розкладання на зручні доданки.
|
За
підручником М. В. Богданович
Підручник с. 139 – 140.
1.Різними способами
розкласти числа на зручні доданки с. 139. № 908.
2.Користуючмсь
планом, письмово розв’язати задачу № 909.
3.Виконати усно
арифметичні дії на с. 140 № 912.
|
Письмово обчислити вирази, розкладаючи двоцифрові числа на розрядні
доданки № 914.
|
19.03.
|
Основи здоров’я
|
Обережно газ!
|
За
підручником І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко.
Підручник с.92-95
1.
Опрацювати маетріал с. 92-95.
2.
Побудувати план квартири та позначити на
ньому газові труби і прилади.
3.
Уважно
прочитати правила користування газовою плитою
4.
Виконати
завдання в зошиті с. 85.
5. За допомогою малюнка с. 95, розіграти ситуацію
витікання газу!
|
|
20.03
|
Лутературне читання.
|
Олег Буцень. «Наше
відкриття» (продовження). Характеристика
дійових осіб.
|
За
підручником О. Я. Савченко
Підручник с. 117 – 120
1.Переказати стисло
«Наше відкриття».
2.Пригадати дійових
осіб.
3.Усно дати
характеристику їх вчинкам.
4.Записати план
характеристики дійових осіб.
|
Підготувати характеристики за планом.
|
20.03.
|
Математика.
|
Перевірка ділення
множенням. Розв’язування задач.
|
За
підручником М. В. Богданович
Підручник с. 140 – 141.
1.Пригадати компоненти
дії ділення.
2.Розглянути вирази
№ 916, та ознайомити з правилом на їх пояснення.
3. с. 140, № 917 –
усно перевірити множення діленням.
4. Письмово знайти
вирішення задачі № 919, виконати різними діями.
|
Вивчити правило. с. 140. с.
141, № 924 – обчислити та перевірити множенням.
|
20.03
|
Я у світі.
|
Україна – незалежна
держава. Символи України як держави, їх значення.
|
За
підручником О. В. Тагліна
Підручник с. 86 – 89
1.Переглянути відео
та познайомитися із символами нашої держави
2.Опрацювати
матеріал с. 86-89
3.В підручниках або
мережі Інтернет знайти інформацію про походження державних символів.
4.с. 89 –
ознайомитись із правилами роботи над проєктом, створити власний міні-проєкт
«Квітуча Україна».
5. Результати
проєкту оформити у вигляді інфо-газети чи плакату, фото з роботами надсилати
мені у фейсбук https://www.facebook.com/tania.borisovna.5.
|
|
20.03.
|
Трудове навчання
|
Прийоми роботи з м’яким дротом. Виготовлення символів України з дроту.
|
За підручником В.
К. Сидоренко
1.Переглянути
відео, майстер-клас роботи з дротом.
2.Знайшовши
інформацію про державні символи, на вибір створити з дроту та допоміжних
матеріалів символи.
3.Фото світлини
надсилати мені у приватні повідомлення.
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
__________Наталія Цікава
Немає коментарів:
Дописати коментар