Моя навчальна
діяльність будується за певною системою: базові теоретичні знання, самостійна
робота учнів з новим матеріалом, виконання практичних робіт. Маючи таку
систему, я формую в учнів стійку мотивацію до навчальної діяльності.
Для реалізації ідеї використання інтерактивних технологій для розвитку
ключових компетентностей в умовах НУШ застосовую такі інноваційні форми
роботи та технології: нестандартні уроки: уроки-дослідження, уроки-подорожі,
уроки-ділові ігри, уроки-практикуми, уроки-STREAM проєкти, кейс-уроки та
ін.; методи та прийоми: сенкан, кубування, незакінчені речення, мікрофон,
інтерв’ювання, мозковий штурм, взаємонавчання (метод «Граючись-навчаюсь»,
займи позицію, гронування, коло думок, прийоми «Спринт», «Намисто», «Скринька
Ерудита» та «Снігова куля», робота з хмаринками слів, вікторини,
малюнки-асоціації, інтерактивні вправи та комплексні завдання на розвиток
критичного мислення «Точка зору», «Я так думаю», творче конструювання та
реконструювання текстів, дослідження-спостереження, методи критичного
мислення «Ромашка Блума», «Діаграма Вена», «Шість капелюхів мислення», ігрові
завдання «Детективи», «Відгадай героя», «Вірю-не вірю», кросворди, аукціони.
Використовую інтерактивні онлайн-презентації Prezi, мережеву електронну
дошку Padlet,
хмаринки слів Tagul
Word
Clouds,
Office
365; учні створюють картки, лепбуки, казки, комікси, книги. Поєдную
традиційні форми і засоби навчання та виховання з нетрадиційними: технології
розвивального, проектного навчання та хмарні сервіси Office-365 (OneNote, OneDrive, Sway,
пошта, Class
Notebook,
Word,
Excel).
Активно використовую онлайн-сервіси та програми: LearningApps, генератори вправ, Thinkling, jigsaw puzzle.
З метою розвитку ключових компетентностей
НУШ залучаю учнів до участі у Всесвітніх та Міжнародних проєктах, таких як Global Money, Week Dot Day, 9th WORLD MULTIPLICATION
TABLE
DAY,
Всесвітній тиждень космосу, Всесвітній урок доброти, SOS4LOVE, Найбільший урок у світі та ін.
На мою думку, сучасний учитель
Нової української школи повинен бути
звільнений від стереотипів, створювати середовище для
ефективного навчання та розкриття таланту дитини, знаходити цікавий матеріал
для уроків, досліджувати, любити свою роботу, успішно реалізовувати себе,
бути творчим, швидко реагувати на зміни в освіті, вчити своїх учнів вирішувати проблеми, ефективно
співпрацювати в команді, мислити системно, а також не боятися помилятися та
створювати нове! Школа – це те місце, де
формується особистість дитини, де вона вчиться бути частинкою суспільства. Я переконана, що завдяки реформі Нової української школи, Україна
почала свій шлях до успіху. А ми-вчителі, повинні створювати цікаве,
пізнавальне, мотивуюче, позитивне освітнє середовище, щоб сприяти всебічному
та гармонійному розвитку сучасних дітей і підготувати їх до життя у
суспільстві, що швидко змінюється.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар