Дистанційне навчання 06.04.2020 р.
Літературне читання. Тема: Книга Оксани Іваненко "Тарасові шляхи". Уривки "Тарас у наймах".
Познайомитися із книгою Оксани Іваненко Тарасові шляхи онлайн можна за посиланням.
Попрацюйте з підручником с. 134-135. Прочитайте уривок "Тарас у наймах" та поміркуйте: якби Тарас Шевченко жив у наші часи, як би склалася його доля?
Прочитали? А тепер давайте поговоримо:
- якою була заповітна мрія хлопчика?
- які поневіряння довелося йому пережити?
- навіщо Тарас шукав учителя?
- що спонукало наполегливого хлопчика не здаватися та не залишати свої пошуки?
- які риси характеру притаманні Тарасикові?
Д/з: с. 134-135 - прочитайте та перекажіть уривок "Тарас у наймах".
Математика. Тема: Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв'язування задач.
с. 147, № 696 - пригадайте компоненти дії ділення, а також принцип ділення на кругле число: якщо дільник містить один нуль, то при діленні у діленому цей нуль зникає (напр. 360: 10=36). Усно виконайте обчислення даного номера.
с. 147, № 970 - уважно розгляньте таблиці.
спробуємо з'ясувати як змінюється частка внасділок збільшення діленого в кілька разів, отже: перша таблиця - значення а - ділене, b - дільник, а : b - значення частки.
Як ми бачимо, значення а поступово збільшується, при цьому дільник b залишається не змінним(2). Збільшуючи ділене - збільнується і частка.
Спробуйте самостійно розібратися з другою таблицею, де значення діленого навпаки зменшується. Як від цього змінюється частка?
Щоб, підтвердити наші висновки, уважно прочитайте правило.
с. 147, № 972 - прочитайте задачу.
- про що в ній розповідається?
- скільки зібрали цибулі з однієї грядки?
- що сказано про кількість цибулі зібраної з другої грядки?
- про що запитується в задачі?
- чи можемо ми відразу дати відповідь на запитання задачі?
- чи можемо знайти скільки цибулі зібрали з другої грядки? що означає більше у ...?
- знаючи скільки зібрали з кожної грядки, можемо знайти скільки зібрали разом?
- всю цибулю розклали у 5 сіток. Можемо тепер знайти скільки вийшло сіток?
- запишіть та розв'яжіть задачу.
Спробуйте виконати завдання із зірочкою, та розв'яжіть цю задачу за поданою нижче схемою.
Д/з: повторити правило с. 147, с. 148, № 975 - розв'яжіть задачу, № 976 - розшифруйте букви.
Українська мова. Тема: Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови.
Пригадайте, що ви знаєте про дієслово?
с. 176, впр. 441 - прочитайте вірш Д. Павличка. Поміркуйте, до чого закликає автор?
Знайдіть у вірші дієслова та зверніть увагу як вони пишуться з часткою не.
Запам'ятайте: частка не пишеться з дієсловами окремо: не дивилася, не знаю (частка не виражає заперечення дії).
с. 176, впр. 442 - спишіть прислів'я та підкресліть дієслова з не.
с. 176, впр. 443 - пригадайте правила для учнів та прочитайте їх вставляючи пропущені слова (підказка: ці слова є дієсловами).
с. 177, впр. 444 - прочитайте прислів'я та поясніть як ви їх розумієте, випишіть лише дієслова з не.
За поданою схемою розбору дієслова як частини мови, розберіть дієслова першого речення.
Д/з: повторити розбір дієслова та правило с. 176, с.177, впр. 445 - випишіть 4 приказки або прислів'я, у яких уживаються дієслова з не.
Природознавство. Тема: Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України.
Д/з: читати с. 130-134, користуючись джерелами Інтернет, книгами та власними спостереженнями спробуйте створити проєкт "Червона книга Роменщини".
Літературне читання. Тема: Книга Оксани Іваненко "Тарасові шляхи". Уривки "Тарас у наймах".
Познайомитися із книгою Оксани Іваненко Тарасові шляхи онлайн можна за посиланням.
Попрацюйте з підручником с. 134-135. Прочитайте уривок "Тарас у наймах" та поміркуйте: якби Тарас Шевченко жив у наші часи, як би склалася його доля?
Прочитали? А тепер давайте поговоримо:
- якою була заповітна мрія хлопчика?
- які поневіряння довелося йому пережити?
- навіщо Тарас шукав учителя?
- що спонукало наполегливого хлопчика не здаватися та не залишати свої пошуки?
- які риси характеру притаманні Тарасикові?
Д/з: с. 134-135 - прочитайте та перекажіть уривок "Тарас у наймах".
Математика. Тема: Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв'язування задач.
с. 147, № 696 - пригадайте компоненти дії ділення, а також принцип ділення на кругле число: якщо дільник містить один нуль, то при діленні у діленому цей нуль зникає (напр. 360: 10=36). Усно виконайте обчислення даного номера.
с. 147, № 970 - уважно розгляньте таблиці.
спробуємо з'ясувати як змінюється частка внасділок збільшення діленого в кілька разів, отже: перша таблиця - значення а - ділене, b - дільник, а : b - значення частки.
Як ми бачимо, значення а поступово збільшується, при цьому дільник b залишається не змінним(2). Збільшуючи ділене - збільнується і частка.
Спробуйте самостійно розібратися з другою таблицею, де значення діленого навпаки зменшується. Як від цього змінюється частка?
Щоб, підтвердити наші висновки, уважно прочитайте правило.
с. 147, № 972 - прочитайте задачу.
- про що в ній розповідається?
- скільки зібрали цибулі з однієї грядки?
- що сказано про кількість цибулі зібраної з другої грядки?
- про що запитується в задачі?
- чи можемо ми відразу дати відповідь на запитання задачі?
- чи можемо знайти скільки цибулі зібрали з другої грядки? що означає більше у ...?
- знаючи скільки зібрали з кожної грядки, можемо знайти скільки зібрали разом?
- всю цибулю розклали у 5 сіток. Можемо тепер знайти скільки вийшло сіток?
- запишіть та розв'яжіть задачу.
Спробуйте виконати завдання із зірочкою, та розв'яжіть цю задачу за поданою нижче схемою.
Д/з: повторити правило с. 147, с. 148, № 975 - розв'яжіть задачу, № 976 - розшифруйте букви.
Українська мова. Тема: Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови.
Пригадайте, що ви знаєте про дієслово?
с. 176, впр. 441 - прочитайте вірш Д. Павличка. Поміркуйте, до чого закликає автор?
Знайдіть у вірші дієслова та зверніть увагу як вони пишуться з часткою не.
Запам'ятайте: частка не пишеться з дієсловами окремо: не дивилася, не знаю (частка не виражає заперечення дії).
с. 176, впр. 442 - спишіть прислів'я та підкресліть дієслова з не.
с. 176, впр. 443 - пригадайте правила для учнів та прочитайте їх вставляючи пропущені слова (підказка: ці слова є дієсловами).
с. 177, впр. 444 - прочитайте прислів'я та поясніть як ви їх розумієте, випишіть лише дієслова з не.
За поданою схемою розбору дієслова як частини мови, розберіть дієслова першого речення.
Д/з: повторити розбір дієслова та правило с. 176, с.177, впр. 445 - випишіть 4 приказки або прислів'я, у яких уживаються дієслова з не.
Природознавство. Тема: Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України.
Переглянути відео про
охорону рослинного та тваринного світу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0
Опрацювати с.
130-134 в підручнику.
Дати відповіді на
запитання від Матінки Природи с. 132,134.
Створити
міні-проєкт «Червона книга Роменщини».
Д/з: читати с. 130-134, користуючись джерелами Інтернет, книгами та власними спостереженнями спробуйте створити проєкт "Червона книга Роменщини".
Немає коментарів:
Дописати коментар