Дистанційне навчання 08. 04. 2020 р.
Літературне читання. Тема: Образ української природи у поезії Тараса Шевченка. «Тече вода із-за гаю» (напам’ять). Прийоми виразного читання. Тарас Шевченко – художник.
Мальовничі краєвиди надихали з самого дитинства Тараса на творчість та дарували натхнення малювати та писати.
Ми знаємо, що спочатку Кобзар почав втілювати свої мрії та надії через малюнок. Кожна картина Шевченка відображала навколишню красу природи та паралельно біль неволі.
Розгляньте картину "Селянська родина" та поміркуйте, який настрій викликає вона. Які відтінки переважають? Хто на вашу думку зображений на картині? Чому Тарас захотів зобразити саме селянську родину? Що він хотів сказати своєю творчістю?
с. 137 - прочитайте вірш "Тече вода із-за гаю", звертаючи увагу на знаки інтонації.
с. 138 - дайте відповіді на запитання до вірша.
Щоб прочитати вірш виразно, спочатку опрацюйте пам'ятку
Д/з: с. 137 - вивчити вірш, керуючись пам'яткою; записати на відео та надіслати мені.
Математика. Тема: Розв’язування задач.
Вітаю на уроці математики! Переходьте за посиланням та добре попрацюйте 08.04.2020.
Виникнуть запитання - звертайтеся!
Українська мова. Тема: Контрольний диктант "Наше село"
Сьогодні ви маєте можливість продемонструвати свої
грунтовні знання з української мови. Переходьте за
посиланням, де на вас чекає урок української мови!
Природознавство. Тема: Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.
Перегляньте пізнавальне відео про Топ-5 заповідників України, та поміркуйте з якою метою були створені заповідники?
Опрацюйте матеріал в підручнику від Мудрого лісовичка
с.135-136.
с. 136 – дайте відповіді на запитання від Матінки Природи.
Складіть список рослин рідного краю, які потрібно
вирощувати на заповідних територіях.
Д/з: перекажіть стисло с. 135-136, письмово опишіть свої міркування щодо необхідності створення заповідних територій.
Літературне читання. Тема: Образ української природи у поезії Тараса Шевченка. «Тече вода із-за гаю» (напам’ять). Прийоми виразного читання. Тарас Шевченко – художник.
Мальовничі краєвиди надихали з самого дитинства Тараса на творчість та дарували натхнення малювати та писати.
Ми знаємо, що спочатку Кобзар почав втілювати свої мрії та надії через малюнок. Кожна картина Шевченка відображала навколишню красу природи та паралельно біль неволі.
Розгляньте картину "Селянська родина" та поміркуйте, який настрій викликає вона. Які відтінки переважають? Хто на вашу думку зображений на картині? Чому Тарас захотів зобразити саме селянську родину? Що він хотів сказати своєю творчістю?
с. 137 - прочитайте вірш "Тече вода із-за гаю", звертаючи увагу на знаки інтонації.
с. 138 - дайте відповіді на запитання до вірша.
Щоб прочитати вірш виразно, спочатку опрацюйте пам'ятку
Д/з: с. 137 - вивчити вірш, керуючись пам'яткою; записати на відео та надіслати мені.
Математика. Тема: Розв’язування задач.
Вітаю на уроці математики! Переходьте за посиланням та добре попрацюйте 08.04.2020.
Виникнуть запитання - звертайтеся!
Українська мова. Тема: Контрольний диктант "Наше село"
Сьогодні ви маєте можливість продемонструвати свої
грунтовні знання з української мови. Переходьте за
посиланням, де на вас чекає урок української мови!
Природознавство. Тема: Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.
Перегляньте пізнавальне відео про Топ-5 заповідників України, та поміркуйте з якою метою були створені заповідники?
Опрацюйте матеріал в підручнику від Мудрого лісовичка
с.135-136.
с. 136 – дайте відповіді на запитання від Матінки Природи.
Складіть список рослин рідного краю, які потрібно
вирощувати на заповідних територіях.
Д/з: перекажіть стисло с. 135-136, письмово опишіть свої міркування щодо необхідності створення заповідних територій.
Немає коментарів:
Дописати коментар