Дистанційне навчання 22. 04. 2020 р.
Українська мова. Тема: Повторення вивченого про члени речення.
Вітання моїм чарівникам знань!
Проявіть свою магію за посиланням на магічний урок.
Математика. Тема: Знаходження числа за величиною його частини.
Урок математики готовий ділитися знаннями з найкращими учнями. Посилання на урок тут...
Літературне читання. Тема: Сила уяви. Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху". Зміст і послідовність подій.
Вітання, моїм читачам. Дуже сподіваюся, що після знайомства з казкою про Карлсона, ваша творча уява розігралася всіма барвами фантатичності.
Вчора ви прослухали запис та прочитали казочку самостійно.
Скажіть: які почуття викликало у вас прочитане?
- Чи сподобався Вам Карлсон?
- А як ви ставитесь до Малого?
- Чи хотіли б ви відчути себе в ролі Карлсона?
- Чого навчав вас головний герой?
- Хотіли б ви собі такого друга?
- Чому Карлсон повертався знов і знов до Малого?
Дайте відповіді на запитання с.156-157.
Розгляньте зображення та поміркуйте якими якостями володіли друзі. Охакартеризуйте їх.
Природознавство. Тема: Нервова система.
Перегляньте відео-урок про системи організму. Та особливу увагу зверніть на нервову систему Нервова система
Прочитайте уважно інформацію про нервову систему та спробуйте на собі випробувати деякі приклади:
- Коли ви йдете, то можете розмахувати руками, крутити головою, їсти тістечко, співати. І в цей час ви все бачите попереду себе, чуєте спів пташок, розмову людей. Завдяки чому це все відбувається, чому так злагоджено працюють усі частини вашого тіла? Цією роботою керує нервова система: головний і спинний мозок, нерви.
Розгляньте зображення "Мозок і нерви".
Д/з: проведіть експеримент для перевірки діяльності нервової системи: доторкніться до гарячої чашки, а потім до льоду. Зверніть увагу як швидко мозок передає інформацію про предмети та небезпеку і змушує організм реагувати.
Українська мова. Тема: Повторення вивченого про члени речення.
Вітання моїм чарівникам знань!
Проявіть свою магію за посиланням на магічний урок.
Математика. Тема: Знаходження числа за величиною його частини.
Урок математики готовий ділитися знаннями з найкращими учнями. Посилання на урок тут...
Літературне читання. Тема: Сила уяви. Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху". Зміст і послідовність подій.
Вітання, моїм читачам. Дуже сподіваюся, що після знайомства з казкою про Карлсона, ваша творча уява розігралася всіма барвами фантатичності.
Вчора ви прослухали запис та прочитали казочку самостійно.
Скажіть: які почуття викликало у вас прочитане?
- Чи сподобався Вам Карлсон?
- А як ви ставитесь до Малого?
- Чи хотіли б ви відчути себе в ролі Карлсона?
- Чого навчав вас головний герой?
- Хотіли б ви собі такого друга?
- Чому Карлсон повертався знов і знов до Малого?
Дайте відповіді на запитання с.156-157.
Розгляньте зображення та поміркуйте якими якостями володіли друзі. Охакартеризуйте їх.
Знайдіть у казці зачин, основну частину і кінцівку.
Оберіть уривок зустрічі Карлсона з Малим та спробуйте вжитися в роль Карлсона!
Тільки дуже не бешкетуйте!
Д/з: переказувати казку та інсценізувати будь-який уровок (можна читати).
Природознавство. Тема: Нервова система.
Перегляньте відео-урок про системи організму. Та особливу увагу зверніть на нервову систему Нервова система
Прочитайте уважно інформацію про нервову систему та спробуйте на собі випробувати деякі приклади:
- Коли ви йдете, то можете розмахувати руками, крутити головою, їсти тістечко, співати. І в цей час ви все бачите попереду себе, чуєте спів пташок, розмову людей. Завдяки чому це все відбувається, чому так злагоджено працюють усі частини вашого тіла? Цією роботою керує нервова система: головний і спинний мозок, нерви.
Розгляньте зображення "Мозок і нерви".
Як ми бачимо нервова система - подібна сітці, яка обплутує все тіло.Таким чином сполучає всі інші системи та ограни, передаючи між ними імпульси (нервові сигнали).
- Від головного і спинного мозку до всіх органів тіла людини відходять нерви. Отже, головний мозок і спинний мозок, а також нерви утворюють нервову систему людини. Нерви схожі на тоненькі білі нитки. Одні з них сприймають подразнення: холод, тепло, біль, дотик і передають їх через спинний мозок у головний. Інші нерви посилають сигнали з головного мозку через спинний до окремих органів тіла. Вчені дослідили, що у людини 75 км павутиння нервів. Коли ви доторкаєтесь до гарячої праски пальцем, то відчуваєте біль і відсмикуєте руку тому, що нерви, які містяться у шкірі пальця, сприйняли подразнення і передали через спинний мозок у головний. Сигнал небезпеки від головного мозку через спинний по інших нервах надійшов до м'язів руки. М'язи вмить скоротились і ви відсмикнули руку.
Д/з: проведіть експеримент для перевірки діяльності нервової системи: доторкніться до гарячої чашки, а потім до льоду. Зверніть увагу як швидко мозок передає інформацію про предмети та небезпеку і змушує організм реагувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар