Дистанційне навчання 15. 04. 2020 р.
Літературне читання. Тема: Карло Коллоді. "Пригоди Піноккіо". Інсценізація епізодів на вибір.
Доброго ранку, читайлики.
Останнім часом ви тішите своїми читацькими, авторськими та декламаторськими здібностями. Тож, розпочнемо наш урок із заслуженої похвали - ви справді великі молодці!
Продовжуйте в тому ж дусі!
На сьогодні ви готували переказ першої частини твору, а далі продовжимо насолоджуватись пригодами разом із Піноккіо.
Неймовірні пригоди чекають вас у продовженні на с. 150-151.
Читаючи, занотовуйте фрази, які характеризують головного героя.
Визначте для себе: чи хотіли б ви бути схожими на Піноккіо. Свою думку обгрунтуйте!
Складіть план для переказу цієї частини твору!
Д/з: переказувати за складеним планом, відповідати на запитання с. 152. Спробуйте інсценізувати на вибір будь-який уривок (чекаю на цікаві фрагменти).
Українська мова. Тема: Повторення вивченого про букви і звуки (продовження).
Подорожуйте власними скарбничками знань за посиланням урок мова.
Математика. Тема: Частини цілого. Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини.
Посмакуйте піцою на уроці МАТЕМАТИКИ.
Природознавство. Тема: Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення в житті людини.
Сьогодні урок природознавства пройде переважно у онлайн режимі. Переходьте за посиланням та завітайте на відео-урок, який містить науковий фільм Організм людини.
Будьте чемними учнями та запам'ятовуйте матеріал.
Попрацюйте з підручником с. 144-145 - прочитайте, запам'ятайте системи органів.
с. 146 - дайте відповіді на запитання.
Поміркуйте, яким ви уявляєте музей людського тіла?
Д/з: вивчити системи організму та надписати на малюнках частини тіла.
Літературне читання. Тема: Карло Коллоді. "Пригоди Піноккіо". Інсценізація епізодів на вибір.
Доброго ранку, читайлики.
Останнім часом ви тішите своїми читацькими, авторськими та декламаторськими здібностями. Тож, розпочнемо наш урок із заслуженої похвали - ви справді великі молодці!
Продовжуйте в тому ж дусі!
На сьогодні ви готували переказ першої частини твору, а далі продовжимо насолоджуватись пригодами разом із Піноккіо.
Неймовірні пригоди чекають вас у продовженні на с. 150-151.
Читаючи, занотовуйте фрази, які характеризують головного героя.
Визначте для себе: чи хотіли б ви бути схожими на Піноккіо. Свою думку обгрунтуйте!
Складіть план для переказу цієї частини твору!
Д/з: переказувати за складеним планом, відповідати на запитання с. 152. Спробуйте інсценізувати на вибір будь-який уривок (чекаю на цікаві фрагменти).
Українська мова. Тема: Повторення вивченого про букви і звуки (продовження).
Подорожуйте власними скарбничками знань за посиланням урок мова.
Математика. Тема: Частини цілого. Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини.
Посмакуйте піцою на уроці МАТЕМАТИКИ.
Природознавство. Тема: Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення в житті людини.
Сьогодні урок природознавства пройде переважно у онлайн режимі. Переходьте за посиланням та завітайте на відео-урок, який містить науковий фільм Організм людини.
Будьте чемними учнями та запам'ятовуйте матеріал.
Попрацюйте з підручником с. 144-145 - прочитайте, запам'ятайте системи органів.
с. 146 - дайте відповіді на запитання.
Поміркуйте, яким ви уявляєте музей людського тіла?
Д/з: вивчити системи організму та надписати на малюнках частини тіла.
Немає коментарів:
Дописати коментар