середа, 29 квітня 2020 р.

                   Дистанційне навчання 29. 04. 2020 р.

Інтегрований STEM-урок:

Природознавство: на попередніх уроках ми переконалися в необхідності поживних речовин у нашому раціоні, особливу цінність становлять овочі та фрукти. Але часто виникає бажання посмакувати чимось, а згодом доїсти.Так, наприклад, з особистого досвіду знаю, що розпочавши хрумтіти яблучком, не можна його залишати, тому що під дією кисню воно темніє (окиснюється).
Тому, сьогодні пропоную провести експеримент під назвою:

ВРЯТУЙТЕ ЯБЛУКА

  • Цей експериментчудова нагода навчити дітей критично мислити і вирішувати проблеми (не тільки наукові).
    Що потрібно:
    мед (чайна ложка на склянку води);
    лимонний сік (чайна ложка на склянку води);
    сіль (півложки на склянку води);
    таблетка вітаміну С (одна штука розчинена в склянці води);
    содова;
    вода з-під крану;
    контрольний зразок яблука;
    вісім посудин.
    Підготовка:
    1. Поставте запитання“Нам не подобається, коли яблуко темніє. Воно не виглядає таким смачним. Тож як можна вберегти яблуко від потемніння?”.
    2. Проведіть дослідження. Але спершу з’ясуйте, що змушує яблуко змінювати колір. Цей процес називається окисненням. Як тільки яблуко надрізане чи вкушене, кисень поєднується з залізом і формує оксиди заліза. Процес окислення також руйнує метали. Ви можете зменшити зміну кольору яблука трьома різними способами:
    приготувати яблука;
    зменшити контакт з киснем;
    зменшити кислотність яблука.
    3. Помістити яблуко в кислу рідинунайкращий спосіб вберегти його від потемніння без приготування.
    Сформулюйте разом з дітьми гіпотезу. Нехай припустять, який метод спрацює найкраще і яке яблуко буде найсмачнішим.
    Проведіть експеримент.
    Що з цим робити:
    Візьміть вісім достатньо великих посудин, щоб повністю покрити шматок яблука розчином. Зробіть підписи до кожної посудини, щоб не переплутати розчини.
    Зробіть розчини в окремих склянках.
    Розріжте яблуко на вісім шматків приблизно однакових розмірів. Краще брати одне яблуко.
    Помістіть шматки яблука в посудини. Серединку можна використати як контрольний зразок.
    Негайно залийте зразки розчинами.
    Почекайте десять хвилин, перш ніж вийняти шматки яблука з розчинів.
    Вилийте рідини і дослідіть, наскільки кожен шматок яблука потемнів. Запишіть.
    Спробуйте шматки яблука і запишіть враження.
    Запитайте дітей: Який шматок яблука був найкращим на смак? Який розчин залишив яблуко найсвітлішим?
  • Проведення досліду та висновки пропоную зафіксувати на відео, щоб потім порівняти, що отримає кожен учасник експерименту!
  • Літературне читання: Познайомтеся з порадами  лікаря-педіатра щодо організації правильного харчування молодших школярів.

    1.         Для молодшого школяра краще встановити 4-5 –разове харчування.
    2.         Ідеальне блюдо для сніданку – каша. Можна запропонувати пластівці з молоком, сир або омлет, хліб з маслом , варене яйце, чай, фрукти (банани).
    3.         Другий сніданок - більш легкий. Це може бути сік, печиво.
    4.         Обід повинен складатися із 2-3 блюд:
        перша страва( суп, борщ ); друга страва –
        м’ясна, овочева; третя страва –   
        вітамінізований кисіль або компот.
    5.         На підвечірок слід давати стакан молока, овочі, фрукти, печиво, сир.
    6.         Вечеря складається з більш легких страв: овочевих,рибних, молочних. 
  • Враховуючи ці поради складіть власний раціон здорового харчування, оформивши його для презентації однокласникам (фото раціону надсилайте мені в приватні повідомлення)!
  • Математика: Сьогодні ми продовжимо працювати над темою: "Ділення з остачею", але у нас буде творчий урок на якому нам потрібні будуть увага, логіка, творчість ну і наш помічник зошит.
  • Отже, починаємо творити!!!
  •        Я пропоную серію зображень, які вам необхідно пов' язати за змістом та скласти задачу на ділення. Проявіть фантазію, адже зараз ви будете працювати у яблуневому саду!

  • А зараз попрацюємо навпаки - я пропоную задачу, а ви її розв'язуєте та вживаєтеся в роль художників: умову задачі потрібно намалювати!

  • Українська мова: Пропоную вам залишитися серед природи. Та надихнувшись красою весняного саду, складіть розповідь за зображенням. Опишіть свої враження від побаченого, використовуючи синоніми, антоніми та слова вжиті у переносному значенні!
  • Творчих успіхів, мої юні STEM-чики!
  • Маю дивовижну пропозицію: продемонструйте красу квітучого саду, який виростили ви разом з батьками, зробивши фото або селфі з рідними чи самостійно! 
  • Весна - чарівна пора для змін та для розквіту власних внутрішніх переживань!
  • Зігрівайте душу красою!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання 28. 05. 2020 р. Українська мова. Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. Доброго ...