вівторок, 17 березня 2020 р.

             Дистанційне навчання - 17. 03. 2020 р.

Літературне читання. Тема: Бережи дружбу. Василь Сухомлинський "Кінь утік". Вчинок. Почуття дійових осіб.

Дізнатися цікаві факти з біографії В. Сухомлинського можна, перейшовши за посиланням:  Біографія Сухомлинський

Прочитати "Кінь утік" с. 115-116, з'ясувавши чи правильно вчинив головний герой?
За прочитаним дати відповіді на запитання після тексту с. 116.

Творче завдання: продумайте, як в подальшому можуть скластися відносини між хлопчиками.

Українська мова. Тема: Дієслова-синоніми. Редагування тесту. Дієслова-антоніми.

Пригадайте, що таке синоніми та антоніми, повернувшись у підручнику на с. 53.

Потренуйтеся усно добирати синоніми (2) та антоніми (1) до дієслів у сполученні з іменниками: 
сідає сонце - 
біжить хлопчик - 
миритися з другом -

А зараз попрацюємо з підручником. с. 162, впр. 401. 
- відчуйте себе в ролі редакторів;
- прочитайте текст та знайдіть у ньому недоречно вжиті дієслова (перше підказую, - гепнулася);
- спробуйте їх замінити влучними синонімами (напр. гепнулася - впала);
- удосконалений текст запишіть.

Д/з: виконайте впр. 402, де потрібно дібрати декілька синонімів до дієслів працювати, ходити; складіть з ними по 2 речення.

Не забувайте поповнювати словниковий запас, користуючись словником синонімів, який можна переглянути за посиланням - словник синонімів онлайн .

Математика. Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3. Розв'язування рівнянь. 

с. 137, №  887  розгляньте записи та пояснимо разом спосіб ділення 39 : 3 - щоб 39 поділити на 3,  39 розкладаємо на суму розрядних доданків 30 і 9, суму чисел ( 30 + 9) : 3, 30 ділимо на 3 і 9 ділимо на 3, знайдені результати додаємо (10 + 3) дорівнює 13.

Використовуючи даний спосіб пояснення усно знайдіть частки виконавши  № 888.

Письмово виконайте задачу № 889:
- про що розповідається в задачі?
- що робили з гречкою? 
- скільки гречки посіяли? скільки зібрали?
- про  що запитується в задачі? 
- чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі?
- яку дію необхідно виконати, щоб знайти у скільки більше зібрали гречки, ніж посіяли?
- запишіть та розв'яжіть задачу.

№ 890 - письмово розв'яжіть рівняння, пригадавши компоненти дій множеня, ділення та віднімання.
- як знайти невідомий множник? ( 1 рівняння)
- як знайти невідомий дільник? (2 рівняння)
- як знайти невідомий від'ємник? (3 рівняння).


Д/з: письмово обчисліть вирази №  895. 





Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання 28. 05. 2020 р. Українська мова. Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. Доброго ...