Дистанційне навчання 18.03.2020 р.
Літературне читання. Тема: Пригода з друзями-дослідниками. Олег Буцень. Відомості про письменника. "Наше відкриття". Час і перебіг подій.
Познайомитися із письменником, с. 117 підручника та перейшовши за посиланням Біографія О. Буцень
Прочитати "Наше відкриття" с. 117-120. Поміркувати про яке відкриття йтиме мова у творі?
Провести словникову роботу, з'ясувати значення незрозумілих слів - с. 120.
Дати відповіді на запитання с. 120, знайшовши відповіді в тексті.
Знайти в оповіданні фрагменти смішних та повчальних моментів.
Математика. Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72: і 50:2. Складання задач за поданим виразом.
с. 138, № 898 - розгляньте записи та поясніть спосіб ділення (в обох випадках ділене розкладаємо на суму зручних доданків, так щоб кожен із доданків націло ділився на дільник, потім по черзі ділимо кожен доданок і знайдені результати додаємо).
с. 138, № 899 - усно закінчити обчислення.
с. 138, № 900 - письмово розкласти на зручні доданки та виконати ділення, спробуйте перевірити діження множенням (1 приклад).
Вмикайте творчість та складіть і запишіть задачу за виразом у № 902. Запишіть розв'язання.
Д/з: с.139, № 906 - розв'язати задачу, № 907 - обчислити вирази (перші 4 пропускаємо, починати з другої четвірки).
Українська мова. Тема: Вживання дієслів у переносному значенні. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико-логічними закінченнями дієслів.
Пригадайте, що означає пряме і переносне значення слів, переглянувши відео Пряме - переносне значення
с. 164, впр. 408 - прочитайте текст, визначте його стиль. Знайдіть дієслова вжиті в переносному значенні.
с. 164, впр. 409 - прочитайте вірш, добираючи слова з довідки. Випишіть з вірша дієслова вжиті в переносному значенні разом з іменниками.
Д/з: с. 165, впр. 412 - випишіть з улюбленого підручника декілька речень, у яких дієслова вжито в переносному значенні.
Природознавство. Тема: Гриби - живі організми. Будова грибів. Значення грибів для природи. Гриби їстівні та отруйні.
Переконайтеся, що гриби - це живі організми, переглянувши відео Будова грибів
Опрацюйте матеріал на с. 122-123, та запам'ятайте будову грибів.
Перевірте себе, давши відповіді на запитання Матінки Природи с. 123.
Замалюйте будову гриба та підпишіть кожну частину.
Ознайомтеся із значенням грибів, уважно прочитавши с. 124-125.
Перегляньте відео про їстівні та отруйні гриби Їстівні та отруйні гриби.
Складіть та запишіть пам'ятку безпечного грибника.
Д/з: виконати роботу у зошиті с. 39 - 40.
Літературне читання. Тема: Пригода з друзями-дослідниками. Олег Буцень. Відомості про письменника. "Наше відкриття". Час і перебіг подій.
Познайомитися із письменником, с. 117 підручника та перейшовши за посиланням Біографія О. Буцень
Прочитати "Наше відкриття" с. 117-120. Поміркувати про яке відкриття йтиме мова у творі?
Провести словникову роботу, з'ясувати значення незрозумілих слів - с. 120.
Дати відповіді на запитання с. 120, знайшовши відповіді в тексті.
Знайти в оповіданні фрагменти смішних та повчальних моментів.
Математика. Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72: і 50:2. Складання задач за поданим виразом.
с. 138, № 898 - розгляньте записи та поясніть спосіб ділення (в обох випадках ділене розкладаємо на суму зручних доданків, так щоб кожен із доданків націло ділився на дільник, потім по черзі ділимо кожен доданок і знайдені результати додаємо).
с. 138, № 899 - усно закінчити обчислення.
с. 138, № 900 - письмово розкласти на зручні доданки та виконати ділення, спробуйте перевірити діження множенням (1 приклад).
Вмикайте творчість та складіть і запишіть задачу за виразом у № 902. Запишіть розв'язання.
Д/з: с.139, № 906 - розв'язати задачу, № 907 - обчислити вирази (перші 4 пропускаємо, починати з другої четвірки).
Українська мова. Тема: Вживання дієслів у переносному значенні. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико-логічними закінченнями дієслів.
Пригадайте, що означає пряме і переносне значення слів, переглянувши відео Пряме - переносне значення
с. 164, впр. 408 - прочитайте текст, визначте його стиль. Знайдіть дієслова вжиті в переносному значенні.
с. 164, впр. 409 - прочитайте вірш, добираючи слова з довідки. Випишіть з вірша дієслова вжиті в переносному значенні разом з іменниками.
Д/з: с. 165, впр. 412 - випишіть з улюбленого підручника декілька речень, у яких дієслова вжито в переносному значенні.
Природознавство. Тема: Гриби - живі організми. Будова грибів. Значення грибів для природи. Гриби їстівні та отруйні.
Переконайтеся, що гриби - це живі організми, переглянувши відео Будова грибів
Опрацюйте матеріал на с. 122-123, та запам'ятайте будову грибів.
Перевірте себе, давши відповіді на запитання Матінки Природи с. 123.
Замалюйте будову гриба та підпишіть кожну частину.
Ознайомтеся із значенням грибів, уважно прочитавши с. 124-125.
Перегляньте відео про їстівні та отруйні гриби Їстівні та отруйні гриби.
Складіть та запишіть пам'ятку безпечного грибника.
Д/з: виконати роботу у зошиті с. 39 - 40.
Немає коментарів:
Дописати коментар