Дистанційне навчання 20.03.2020 р.
Я у світі. Тема: Україна - незалежна держава. Символи України як держави, їх значення.
Україна - неповторна та прекрасна держава, на підтвердження цього пропоную переглянути Відео-проєкт від каналу 2+2.
Щоб переконатися, що наша держава незалежна та має власні права, уважно прочитайте с. 82-84 підручника. Зверніть увагу на визначення, виділені жирним шрифтом, запам'ятайте ці поняття, адже ними повинен оперувати кожен свідомий громадянин України!
Користуючись таблицею на с. 85, перевірте як добре ви знаєте власні права.
Відчуйте себе в ролі дослідників і опрацювавши матеріал на с. 86-89, вдоскональте знання про символіку нашої держави та знайдіть додаткову інформацію про символи України, зокрема їх походження.
На с. 89 - повторіть правила роботи над проєктом, та створіть власний міні-проєкт "Квітуча Україна", де буде вміщена інформація про символи нашої держави, їх походження, застосування, цінність і т.д.
Результати проєкту можна оформити у довільній формі: інфо-газети чи плакату! Проявіть власну творчість! Зробіть фото з власними проєктами та надсилайте мені в приватні повідомлення у фейсбук Тетяна Борисівна.
Математика. Тема: Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків.
Пригадайте компоненти дії ділення. с. 140, № 916 - розгляньте таблицю та поміркуйте який компонент дістанемо якщо частку помножимо на дільник?
Уважно прочитайте правило с. 140, яке допоможе Вам зрозуміти принцип перевірки ділення множенням. Вивчіть це правило, щоб впевнено застосовувати його в подальших обчисленнях.
с. 140,№ 917 - усно перевірте ділення множенням.
с. 140, № 918 - а тепер спробуйте письмово обчислити вирази та виконати перевірку, застосовуючи вивчене правило.
с. 141, № 920 - прочитайте задачу.
- про що в ній розповідається?
- скільки привезли цукру?
- у що його фасували?
- скільки мішків вийшло?
- по скільки кілограм було в мішку?
- скільки кілограм було в пакеті?
- про що запитується в задачі?
- чи можемо ми відразу дати відповідь на запитання задачі?
- чи можемо ми знайти скільки цукру всього насипали у 12 мішків? якою дією?
- знаючи що всього привезли 2 ц цукру, і знаючи скільки висипали в мішки. Що можемо знайти? (зверніть увагу, що завезли цукор у центнерах, а насипали у кілограмах, пригадайте скільки кілограм в центнері)
- чи можемо ми тепер дати відповідь на основне запитання? Яку дію необхідно виконати?
Запишіть та розв'яжіть задачу.
Літературне читання. Тема: Олег Буцень "Наше відкриття" (продовження). Характеристика дійових осіб.
На минулому уроці Ви познайомились із дійовими особами твору "Наше відкриття" с. 117-120, візьміть підручник та пригадайте які події описано та хто був головним героєм?
Уявіть себе помічниками письменника та розкажіть про його твір родині, так, щоб у них виникло бажання прочитати особисто оповідання.
Спробуйте створити словесну картину оповідання, тобто опираючись на зміст та використовуючи відомі нам прикметники, намалюйте слова основні події твору.
А також відчуйте себе критиками, виписавши дійових осіб і напроти кожної особи напишіть позитивні та негативні риси, що випливають з їх поведінки в оповіданні!
Але пам'ятайте!!! Щоб бути об'єктвними критиками, потрібно детально вивчити риси та характери кожного персонажа! Будьте справедливими!
Трудове навчання. Тема: Прийоми роботи з м'яким дротом. Виготовлення символів України з дроту.
Пропоную полегшити роботу з предмету "Я у світі" та об'єднати завдання з трудовим навчанням.
Попрацюємо над розвитком дрібної моторики та фантазії. Спробуйте використовуючи м'який дріт та допоміжні матеріали, виготовити символ України на Ваш вибір.
Приступаючи до роботи не забудьте пригадати правила роботи з гострими та небезпечними предметами та обов'язково виконуйте роботу під наглядом дорослих.
Поділіться своїми шедеврами і зі мною, надсилаючи за адресою https://www.facebook.com/tania.borisovna.5.
Успіхів, Вам мої винахідники!
Я у світі. Тема: Україна - незалежна держава. Символи України як держави, їх значення.
Україна - неповторна та прекрасна держава, на підтвердження цього пропоную переглянути Відео-проєкт від каналу 2+2.
Щоб переконатися, що наша держава незалежна та має власні права, уважно прочитайте с. 82-84 підручника. Зверніть увагу на визначення, виділені жирним шрифтом, запам'ятайте ці поняття, адже ними повинен оперувати кожен свідомий громадянин України!
Користуючись таблицею на с. 85, перевірте як добре ви знаєте власні права.
Відчуйте себе в ролі дослідників і опрацювавши матеріал на с. 86-89, вдоскональте знання про символіку нашої держави та знайдіть додаткову інформацію про символи України, зокрема їх походження.
На с. 89 - повторіть правила роботи над проєктом, та створіть власний міні-проєкт "Квітуча Україна", де буде вміщена інформація про символи нашої держави, їх походження, застосування, цінність і т.д.
Результати проєкту можна оформити у довільній формі: інфо-газети чи плакату! Проявіть власну творчість! Зробіть фото з власними проєктами та надсилайте мені в приватні повідомлення у фейсбук Тетяна Борисівна.
Математика. Тема: Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків.
Пригадайте компоненти дії ділення. с. 140, № 916 - розгляньте таблицю та поміркуйте який компонент дістанемо якщо частку помножимо на дільник?
Уважно прочитайте правило с. 140, яке допоможе Вам зрозуміти принцип перевірки ділення множенням. Вивчіть це правило, щоб впевнено застосовувати його в подальших обчисленнях.
с. 140,№ 917 - усно перевірте ділення множенням.
с. 140, № 918 - а тепер спробуйте письмово обчислити вирази та виконати перевірку, застосовуючи вивчене правило.
с. 141, № 920 - прочитайте задачу.
- про що в ній розповідається?
- скільки привезли цукру?
- у що його фасували?
- скільки мішків вийшло?
- по скільки кілограм було в мішку?
- скільки кілограм було в пакеті?
- про що запитується в задачі?
- чи можемо ми відразу дати відповідь на запитання задачі?
- чи можемо ми знайти скільки цукру всього насипали у 12 мішків? якою дією?
- знаючи що всього привезли 2 ц цукру, і знаючи скільки висипали в мішки. Що можемо знайти? (зверніть увагу, що завезли цукор у центнерах, а насипали у кілограмах, пригадайте скільки кілограм в центнері)
- чи можемо ми тепер дати відповідь на основне запитання? Яку дію необхідно виконати?
Запишіть та розв'яжіть задачу.
Літературне читання. Тема: Олег Буцень "Наше відкриття" (продовження). Характеристика дійових осіб.
На минулому уроці Ви познайомились із дійовими особами твору "Наше відкриття" с. 117-120, візьміть підручник та пригадайте які події описано та хто був головним героєм?
Уявіть себе помічниками письменника та розкажіть про його твір родині, так, щоб у них виникло бажання прочитати особисто оповідання.
Спробуйте створити словесну картину оповідання, тобто опираючись на зміст та використовуючи відомі нам прикметники, намалюйте слова основні події твору.
А також відчуйте себе критиками, виписавши дійових осіб і напроти кожної особи напишіть позитивні та негативні риси, що випливають з їх поведінки в оповіданні!
Але пам'ятайте!!! Щоб бути об'єктвними критиками, потрібно детально вивчити риси та характери кожного персонажа! Будьте справедливими!
Трудове навчання. Тема: Прийоми роботи з м'яким дротом. Виготовлення символів України з дроту.
Пропоную полегшити роботу з предмету "Я у світі" та об'єднати завдання з трудовим навчанням.
Попрацюємо над розвитком дрібної моторики та фантазії. Спробуйте використовуючи м'який дріт та допоміжні матеріали, виготовити символ України на Ваш вибір.
Приступаючи до роботи не забудьте пригадати правила роботи з гострими та небезпечними предметами та обов'язково виконуйте роботу під наглядом дорослих.
Поділіться своїми шедеврами і зі мною, надсилаючи за адресою https://www.facebook.com/tania.borisovna.5.
Успіхів, Вам мої винахідники!
Немає коментарів:
Дописати коментар