четвер, 19 березня 2020 р.

                  Дистанційне навчання 19. 03. 2020 р.

Українська мова. Тема: Змінювання  дієслів за часами. Складання кінцівки тексту-спостереження.

с. 166, впр. 418 - за поданим планом складіть речення, використовуючи власні спостереженння за змінами в природі.

с. 166-168, впр. 419 - детально розгляньте таблицю часових форм дієслова, зверніть увагу на ті запитання, які відповідають кожному часу. Правило під таблицею - вивчіть.

с. 168, впр. 420 - випишіть дієслова, розподіливши їх за часами, для полегшення роботи користуйтеся таблицею с. 166 - 167.

Закріпіть опрацьований матеріал переглядаючи відео Часові форми дієслова


Д/з: с. 168, впр. 421 - уважно перечитайте декілька разів текст, знайдіть в ньому твердження і доказ. Придумайте, як його можна продовжити. Випишіть у стовпчик дієслова теперішнього часу, доберіть до них дієслова минулого та майбутнього часів.


Математика. Тема: Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа.

с. 139, № 908 - користуючись зразком, по-різному розкладіть числа на зручні доданки та виконайте ділення.

с. 139, № 909 - усно, керуючись планом розв'язання, вирішіть задачу.

с. 139. № 910 - за поданим коротким записом письмово розв'яжіть задачу.
- про що розповідається в задачі? (див. короткий запис)
- про що запитується?
- чи можемо відразу дати відповідь на запитання?
- за відомими даними, що можемо знайти? 
- знаючи скільки заплатили  за 5 ваз, і загальну суму витрачену на кафе, чи можемо знайти скільки витратили на 6 скатертин?
- знаючи, що за 6 скатертин заплатили 480 грн, можемо дати відповідь на запитання задачі.

с. 140, №  912 - усно знайдіть частини від числа (якщо третя частина, то це означає число розлілити на три)

Д/з: с. 140, № 914 - обчислити вирази, пригадавши правила.
                   №  915 - розв'язати задачу. Пригадайте, як знайти                                        периметр?


Основи здоров'я. Тема: Безпека на дорогах.

с. 96-99 -  уважно опрацювати матеріал, запам'ятавши основні поняття (вони виділені іншим кольором).

с. 97 - відповісти на запитання.

Спробуйте разом з батьками виготовити флікери, розкажіть родині про необхідність їх використання. А також за можливості поділіться фото зі своїм творінням, надсилаючи мені в приватні повідомлення!

Перегляньте Абетка дорожнього руху від тітоньки Сови. Будьте обережні та відповідальні!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання 28. 05. 2020 р. Українська мова. Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. Доброго ...