понеділок, 23 березня 2020 р.


                            Дистанційне навчання 24.03.2020 р.

Літературне читання. Тема: Ярослав Стельмах. «Ловись, рибко!». Структура і план твору. Гумор у характеристиці героїв. Інсценізація фрагментів.

Перекажіть оповідання за складеним планом.

Випишіть  у стовпчик головних героїв, навпроти кожного запишіть їх характеристику.

Детально прочитавши текст, дайте відповіді на запитання с. 128.

А тепер, коли Ви добре знайомі з твором, пропоную пограти в акторів: оберіть уривок, який вам найбільше сподобався (або сцена конкретного героя) та як професійний актор інсценізуйте його перед батьками.


Математика. Тема: Складання і розвязування задач за поданим виразом та скороченим записом. 

Пригадайте правило с. 141.

   с. 142. №  928 – розгляньте вираз та короткий запис у таблиці.
- оперуючи ключовими словами, поміркуйте про що може йти мова в задачі?
- що може означати кожне число в записаному виразі?
- що означає фраза «розлили в …»?
- розподіліть числа до кожного ключового слова,

- запишіть та розвяжіть задачу.

с. 142, № 929 - прочитайте задачу,
- про що в ній розповідається?
- у скільки ящиків розкладали помідори?
- по скільки кілограмів розклали в шість ящиків?
- скільки всього було помідорів?
- у скільки ящиків розклали решту помідорів?
- про що запитується в задачі?
- чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі?
- чи можемо знайти скільки кілограм помідорів було в шести ящиках? (можемо)
- яку дію для цього необхідно виконати? (множення 6*9=54)
- чому? (тому, що розкладали в шість ящиків по 9 кілограм)
- знаючи, що купили всього 90 кілограмів помідорів і з них 54 кілограми вже розклали у 6 ящиків, чи можемо знайти скільки кілограм розклали в три ящики? (можемо)
- якщо відомо скільки було і скільки витратили, можемо знайти решту,
- знайшовши скільки помідорів у 3 ящика, як знайти скільки в одному? (36:3=12),
- запишіть та розв'яжіть задачу.

Для перевірки своїх знань з вивченого матеріалу виконайте тестові завдання, уважно читайте завдання та не поспішайте тест Математика 

Д/з:с.142, № 929 - скласти обернену задачу, до задачі розв'язаної в класі.

Українська мова. Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Творення казки. Чарівні казки.

 Пригадайте вивчені частини мови та їх роль у створенні текстів та послухайте казочку про частини мови.

     Випишіть улюблені казки та пригадайте їх зміст.

Поміркуйте в чому полягає особливість чарівник казок?



Пофантазуйте, уявивши себе казкарем, та складіть чарівну казку на тему, яка вас найбільше цікавить.

Д/з: намалюйте ілюстрацію до складеної казочки, запишіть на диктофон чи відео як ви читаєте казочку.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання 28. 05. 2020 р. Українська мова. Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. Доброго ...