Дистанційне навчання 24.03.2020 р.
Літературне читання. Тема: Ярослав Стельмах. «Ловись, рибко!». Структура і план твору. Гумор у характеристиці героїв. Інсценізація фрагментів.
Перекажіть оповідання за складеним планом.
Випишіть у стовпчик головних героїв, навпроти кожного запишіть їх характеристику.
Детально прочитавши текст, дайте відповіді на запитання с. 128.
А тепер, коли Ви добре знайомі з твором, пропоную пограти в акторів: оберіть уривок, який вам найбільше сподобався (або сцена конкретного героя) та як професійний актор інсценізуйте його перед батьками.
Математика. Тема: Складання і розв’язування задач за поданим виразом та скороченим записом.
Пригадайте правило с. 141.
с. 142. № 928 – розгляньте вираз та короткий запис у таблиці.
-
оперуючи ключовими словами, поміркуйте про що може йти мова в задачі?
- що може означати кожне число в записаному виразі?
- що означає фраза «розлили в …»?
- розподіліть числа до кожного ключового слова,
- запишіть та розв’яжіть задачу.
с. 142, № 929 - прочитайте задачу,
- про що в ній розповідається?
- у скільки ящиків розкладали помідори?
- по скільки кілограмів розклали в шість ящиків?
- скільки всього було помідорів?
- у скільки ящиків розклали решту помідорів?
- про що запитується в задачі?
- чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі?
- чи можемо знайти скільки кілограм помідорів було в шести ящиках? (можемо)
- яку дію для цього необхідно виконати? (множення 6*9=54)
- чому? (тому, що розкладали в шість ящиків по 9 кілограм)
- знаючи, що купили всього 90 кілограмів помідорів і з них 54 кілограми вже розклали у 6 ящиків, чи можемо знайти скільки кілограм розклали в три ящики? (можемо)
- якщо відомо скільки було і скільки витратили, можемо знайти решту,
- знайшовши скільки помідорів у 3 ящика, як знайти скільки в одному? (36:3=12),
- запишіть та розв'яжіть задачу.
Для перевірки своїх знань з вивченого матеріалу виконайте тестові завдання, уважно читайте завдання та не поспішайте тест Математика
Д/з:с.142, № 929 - скласти обернену задачу, до задачі розв'язаної в класі.
Українська мова. Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Творення казки. Чарівні казки.
Пригадайте вивчені
частини мови та їх роль у створенні текстів та послухайте казочку про частини мови.
Випишіть улюблені
казки та пригадайте їх зміст.
Поміркуйте в чому
полягає особливість чарівник казок?
Пофантазуйте, уявивши
себе казкарем, та складіть чарівну казку на тему, яка вас найбільше цікавить.
Д/з: намалюйте ілюстрацію до складеної казочки, запишіть на диктофон чи відео як ви читаєте казочку.
Немає коментарів:
Дописати коментар