Дистанційне навчання 25.03.2020 р.
Літературне читання. Тема: Підсумковий урок. Перевір свої досягнення.
Здійсніть подорож сторінками прочитаного розділу та усно
виконайте завдання на с. 129.
Особливу увагу зверніть на абзац "Виявляю ставлення, почуття..." - спробуйте пригадати настрої героїв та висловити власні почуття, які вони у вас викликають.
Математика. Тема: Ділення виду 360:3.Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків.
Пригадайте скільки всього десятків у числах, записаних у № 934.
с.142, № 935 – розгляньте запис та поясніть спосіб обчислення:
360 : 3 = 120
(у числі 360 всього 36дес., 36 дес. поділити на 3 буде 12 дес., а
12 дес.- це число 120)
Письмово обчислити вирази № 936.
Уважно прочитайте задачу № 937 (в задачі замість поставте 380 кг - 370 кг)
Літературне читання. Тема: Підсумковий урок. Перевір свої досягнення.
Перевірте свої знання
з розділу.
виконайте завдання на с. 129.
Особливу увагу зверніть на абзац "Виявляю ставлення, почуття..." - спробуйте пригадати настрої героїв та висловити власні почуття, які вони у вас викликають.
Математика. Тема: Ділення виду 360:3.Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків.
Пригадайте скільки всього десятків у числах, записаних у № 934.
с.142, № 935 – розгляньте запис та поясніть спосіб обчислення:
360 : 3 = 120
(у числі 360 всього 36дес., 36 дес. поділити на 3 буде 12 дес., а
12 дес.- це число 120)
Письмово обчислити вирази № 936.
Уважно прочитайте задачу № 937 (в задачі замість поставте 380 кг - 370 кг)
-
Про кого розповідається в задачі?
-
Скільки було поросят? Яка вага кожного?
-
Скільки було баранів?
-
Яка загальна маса тварин?
-
Чию масу потрібно знайти?
-
Чи можемо відразу дати відповідь на запитання?
-
Що можемо дізнатися, знаючи масу кожного з 5 баранів? (загальну масу баранів)
- яку дію необхідно виконати? (множення - 20*5)
- знаючи масу 5 –ти баранів і загальну масу, що можемо
знайти? (масу трьох баранів)
- якою дією? (370-100)
-
Дайте відповідь на запитання задачі.
-
Запишіть і розв’яжіть задачу.
Д/з: с. 143, № 941 - розв'яжіть рівняння.
Українська мова. Тема: Дієслова, що
означають завершену і незавершену дію. Редагування тексту.
Прочитайте текст с. 170, впр. 427 - знайдіть в тексті дієслова та поставте до них запитання.
Виокреміть дієслова, які виражають незавершену дію.
Прочитайте текст, с.
170, впр. 428, та випишіть спочатку дієслова, які виражають завершену дію, а потім
– незавершену.
с. 171, впр. 430 – усно утворити дієслова,
що виражають завершену дію.
Пройдіть онлайн-тест за посиланням Дієслова, на сайті "На урок" за кодом 802426.
Д/з: усно складіть текст-опис за малюнком, с. 171, впр. 431.
Природознавство. Тема: Ланцюги
живлення.
Перегляньте відео про Ланцюги живлення
Опрацюйте матеріал в підручнику від Мудрого Лісовичка
с.128-129.
с. 129 – дайте відповіді на запитання від Матінки Природи.
Розгляньте приклади ланцюгів живлення та складіть власний
приклад.
Д/з: переказувати
с. 1128-129, накреслити або замалювати ланцюг живлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар