Дистанційне навчання 13. 05. 2020 р.
Літературне читання. Тема: Співуча зустріч весни. М. Познанська "Співай, соловейку!". За Борисом Комаром "Як співає соловейко". Образ пташки у поезії і описі.
Доброго раночку, чарівного травневого дня!
Любі дітки, поділіться секретом, що змушує вас прокидатися зранку?
Не буду приховувати, що мене переважно будить будильник, але... з настанням потепління я прокидаюся під дзвінкі мелодійні співи птахів!
Пропоную послухати спів дивовижної пташки, яка замінює оркестр пташиний, бо вправно змінює свої мелодії спів.
Прослухавши спів та познайомившись з його виконавцем, пригадайте, чи доводилось раніше вам бачити або чути цього птаха?
- Цей дзвінкоголосий красень - соловейко!
Його спів завжди зачаровував людей і йому присвячували поезії.
Сьогодні ми і познайомимось із творчістю М. Познанської та Б. Комара.
Прочитайте вірш "Співай, соловейку!" - с. 169 та зверніть увагу як описує авторка птаха.
Прочитайте твір-опис с. 170 - порівняйте чи схожі описи птахів у прочитаних творах.
Дайте відповіді на запитання с. 169-170.
Д/з: на основі прочитаних творів створіть словесний портрет соловейка (зовнішність, звички, характер співу).
Математика. Тема: Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213*3, 127*3.
Посилання на урок математики! Успіхів!
Українська мова. Тема: Повторення вивченого. Частини мови (дієслово).
Урок української мови зачекався на завзятих учнів!
Немає коментарів:
Дописати коментар