Дистанційне навчання 14. 05. 2020 р.
Українська мова. Тема: Повторення вивченого. Частини мови (дієслово).
Доброго ранку, вітаю на уроці приємних спогадів української мови!
Сьогодні приємно проведемо час за спогадами про найпрацьовитішу частину мови!
Здогадалися про що йде мова?
Це безумовно - дієслово!
А що нам відомо про цю частину мови?
- що таке дієслово?
- які часові форми має дієслово? (с. 167)
Письмово виконайте впр. 420, с. 168 випишіть у три колонки дієслова теперішнього, минулого та майбутнього часу.
с. 176 - повторіть правило, письмово виконайте вправу 443.
с. 177 - повторіть розбір дієслова як частини мови.
Розберіть дієслово, знайшовши його в реченні: Ранкове сонце прокинулося з теплою посмішкою. (речення не списувати)
Д/з: повторити правила, виконати завдання на картці.
Математика. Тема: Повторення таблиць множення та ділення. Розв'язування задач.
Сьогодні ми продовжимо тему минулого уроку.
Таблицю на 6 і 7 повторили?
Зараз ми це перевіримо, усно обчисліть вирази на картках:
Письмово розв'яжіть задачу № 1102:
- прочитайте задачу,
- про кого в ній розповідається?
- скільки осіб відвідали виставку першого дня?
- другого?
- яку частину всіх відвідувачів становили третьокласники?
- про що запитується в задачі?
- чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі?
- що можемо знайти за відомими даними? (скільки відвідало осіб 2 дня);
- яку дію для цього необхідно виконати? (множити у стовпчик);
- знаючи скільки осіб відвідало першого і другого дня, чи можемо знайти скільки всього відвідувачів було за два дні? (так)
- якою дією? (додавання)
- чи можемо терер знайти скільки третьокласників було? (так)
- яку дію необхідно виконати? (ділення).
Запишіть та розв'яжіть задачу.
Попрацюємо над задачею № 1104.
- прочитайте задачу,
- по що в ній розповідається?
- по скільки дерев яблунь було в кожному ряду?
- скільки груш було?
- скільки всього дерев посадили?
- про що запитується в задачі?
- що можемо відразу знайти за відомими даними? ( скільки груш)
- яку дію необхідно виконати? (множення)
- всього дерев посадили 143, скільки з них груш ми знайшли. Чи можемо знайти скільки рядів залишається для посадки яблунь? (можемо)
- якою дією? (віднімання)
- знайшовши скільки рядів для яблунь та по скільки в кожному ряду, чи можемо дати відповідь на запитання задачі? (так, помножити).
Запишіть та розв'яжіть задачу.
Д/з: розв'яжіть задачу № 1105, обчисліть вирази № 1106.
Основи здоров'я. Тема: Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми.
Сьогодні на уроці ми буде робити неймовірне - вчитися відпочивати. Виявляється це справа непроста, яка вимагає певних вмінь.
Отже, пропоную для початку з'ясувати, кому потрібно відпочивати, адже не варто плутати відпочинок з неробством!
Відпочивати потрібно людям, які внаслідок виконання певної діяльності зазнали відчуття втоми.
Найпоширеніші ознаки втоми:
- відчуття знесилення — коли людина відчуває, що не спроможна виконувати звичайні функції належним чином;
- неуважність та погіршення концентрації;
- погіршення пам’яті;
- уповільнення процесів мислення, зменшення глибини та критичності мислення;
- зниження цікавості до роботи;
- підвищена дратівливість;
- сонливість;
- реакція серцево-судинної системи — підвищення рівня артеріального тиску та частоти пульсу.
Усі ці симптоми сповіщають, що саме час зупинитися, відпочити та відновити втрачені сили.
Інакше ви ризикуєте отримати перевтому — сукупність стійких, несприятливих для здоров’я функціональних зрушень в організмі, після яких украй важко повернутися до норми.
Крім того, внаслідок перевтоми виникає хронічна гіпоксія (киснева недостатність) і порушення нервової діяльності.
Ознаки перевтоми:
- головний біль;
- підвищена втомлюваність;
- хронічна дратівливість;
- нервозність;
- порушення сну;
- загострення хронічних захворювань;
- можливе виникнення артеріальної гіпертензії, виразкової хвороби, ішемічної хвороби серця.
Отже, як ми бачимо є ціла сукупність факторів, які впливають на організм людини, спонукаючи її до відпочинку.
Найкраще для відпочинку підходить діяльність, яка приносить задоволення та передбачає фізичну активність. Не забувайте, що однотонна робота теж спричинює втому.
Додатково матеріал до уроку знайдете в підручнику с. 134-137.
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ ТА СЛІДКУЙТЕ ЗА РЕАКЦІЄЮ ОРГАНІЗМУ НА ВИКОНУВАНУ ДІЯЛЬНІСТЬ!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар