Дистанційне навчання 18. 05. 2020 р.
Літературне читання. Тема: Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос "Дівчинка і ромашка".
Доброго ранку, шановні читачі!
Сьогодні на нас очікує дружнє спілкування у поєднані з перевіркою навичок читання вголос!
Щоб пригадати, які критерії оцінювання, я надішлю окремий лист. Також пропоную текст "Дівчинка і ромашка", його дозволяється прочитати декілька разів, так як буде оцінюватись виразність. Для того, щоб послухати, які ви вже розумнички, вашим завданням буде читання тексту вголос, спілкуючись зі мною по відео-зв'язку.
Терміни виконання роботи до 23. 05. 16. 00. Після перевірки читання вголос, я вам запропоную усні запитаня для перевірки розуміння прочитаного!
Увага!!! Текст ви отримаєте того дня, коли матимете змогу вийти зі мною на зв'язок.
Уважно ознайомтеся з методикою перевірки навички читання вголос!!!
Перевірка навички читання вголос здійснюється в усній формі індивідуально у комплексі з усіма показниками: спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного. Для читання в 3 класі учневі пропонують незнайомий художній, науково – художній текст обсягом 180 – 210 слів. Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.Перевірка навички читання вголос, у тому числі розуміння прочитаного, може здійснюватись після першого і наступних перечитувань твору. Якщо перевірка здійснюється після першого перечитування, то виразність не враховується, а запитання мають стосуватися фактичного змісту твору: хто?, що?, які?, де?, коли?, як?, які і як відбувалися події?, хто персонажі?, що вони робили?, до якого жанру належить твір?.
Якщо перевірка здійснюється після наступних перечитувань, то виразність враховується, а завдання мають стосуватися визначення теми, основної думки, відтворення послідовності подій, встановлення смислових, причиново – наслідкових зв'язків, рис характеру персонажів, мотивів їхніх вчинків.
Математика. Тема: Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число. Самостійна робота.
Вітаю на уроці математики!
Познайомившись з темою уроку, ви помітили які ми молодці та як багато вже знаємо?
Сьогодні ми повторимо попередньо вивчене та напишемо самостійну роботу.
Отже, розпочнемо!
Усно виконайте ділення № 1123.
Письмово виконайте № 1128 - накресліть 4 відрізки по 12 см.
- На кожному позначте вказані частини.
- Порівняйте кожну з частин.
- Зверніть увагу, що в частинах є два числа, одне записане під рискою називають знаменником, а число записане над рискою - чисельником.
- Прочитайте пояснення під номером 1128.
Самостійно!
№ 1124 -виконайте ділення з перевіркою (перевірка множенням письмово).
№ 1125 - виконайте множення у стовпчик.
№ 1127 - розв'яжіть письмово задачу. (виконану роботу надіслати до 19.05. 17.00)
Д/з: письмово розв'язати рівняння № 1130.
Природознавство. Тема: Органи чуття. Гігієна органів чуття.
Ми знаємо, що організм людини неповторний та унікальний. Він повноцінно функціону завдяки злагодженій роботі всіх систем та органів.
Сьогодні ми поговоримо про ограни чутття, які допомагають нам орієнтуватися в просторі та отримувати про нього інформацію.
Перегляньте відео органи чуття та зробіть висновок: чи можливе життя кожного з нас без органів чуття. Або як зміниться наше життя без діяльності хоча б одного з них?
Опрацюйте матеріал в підручнику с. 163-164.
Складіть пам'ятку про дотримання гігієни органів чуття.
Д/з: прочитайте основні правила догляду за органами чуттям, запам'ятайте та дотримуйтеся їх.
Українська мова. Тема: Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема "Дієслово".
Сьогодні ми підведемо підсумки вивчення теми "Дієслово".
Вашим завданням буде виконати онлайн-тест та письмово декілька завдань.
Тест ви знайдете за посиланням дієслово.
Завдання для письмового виконання:
- Запиши питання, на які відповідають подані
дієслова.
Розповідає -____________
Прочитав - _________________
Писати -____________________
- До
поданих слів добери антоніми
Говорити - ______________________
Умирати -
____________________
Відчиняти -_______________________
- Випиши дієслова.
Співають, радість, вечір, переніс, тримати, тренуватися, вмивалося, ревіла, касир, прозоре, виробник, працюють , міркують .
Співають, радість, вечір, переніс, тримати, тренуватися, вмивалося, ревіла, касир, прозоре, виробник, працюють , міркують .
- Спиши ,
добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово.
Одним з
останніх (залітає, повертається,) у
рідний край соловейко. І тоді у садах ( співають , кричать, лунають) солов’їні
концерти. Все (прокидається, встає)
від сну.
- Склади есе(невеличкий твір, в якому описані основні міркування з теми) на
тему «Прийшла весна» (4- 5 речень).
Завдання виконати та надіслати мені до 20.05. до 16.00
Немає коментарів:
Дописати коментар